Stworzenie stanowiska prezentacyjnego dla robota EPSON Scara G6 (Opracował Mateusz Niewczas)

Celem stanowiska było stworzenie aplikacji do gry w warcaby, w której robot wykonuje manewry na szachownicy za siebie i przeciwnika. Użytkownik steruje położeniem swoich pionków poprzez panel operatorski.

Projekt obejmował przygotowanie programu - „mózgu" aplikacji zaprogramowanego w języku SPEL+ oraz interfejsu użytkownika zbudowanego w programie EPSON GUI Builder.  

 
 

 

Zbudowanie modelu fabryki napojów w oparciu o środowisko Wonderware ArchestrA IDE oraz kontroler GE PACSystems RX3i (Opracował Michał Dychus)

 

 

1

2

Projekt zawierał zbudowanie modelu dwóch zbiorników, w których znajdowały się produkty do wykonania napoju oraz zbiornik na produkt finalny.

Elementem projektu była także budowa modelu opartego na trzech zbiornikach, w których następowały poszczególne procesy produkcyjne czekolady, jak np. mieszanie. Cały projekt opierał się na środowisku Wonderware MES, w którym można kontrolować stopień wykonania poszczególnych operacji, sterować pracą urządzeń jak również ilością i jakością końcowego wyrobu jakim była czekolada.

 Sterowanie falownikiem za pomocą kontrolera PAC i komunikacji Profibus (Opracował Tomasz Szafrański)

3Celem projektu było utworzenie komunikacji pomiędzy kontrolerem GE PACSystems RX3i, oraz falownikiem ASTRAADA serii DRV-27, kontrolny odczyt i zapis przykładowych parametrów falownika (np. częstotliwości, oraz uruchomienia, zatrzymania i kierunku obrotów silnika).

Komunikacja z falownikiem odbywała się poprzez układ wejść\wyjść  VersaMax IO, w którym zainstalowana była karta Profibus Master
 
 

 Stworzenie wizualizacji infrastruktury portu lotniczego, obejmującej jego podstawowe elementy, korzystając z Platformy systemowej ArchestrA (Opracował Marcin Cierniak)

5Celem projektu było zaimplementowanie następujących elementów infrastruktury portu lotniczego :

  • Symulacji zdarzeń i procesów
  • Obsługi alarmów
  • Transportu bagaży
  • Systemów klimatyzacji i wentylacji
  • Monitoring Energii

Wykorzystanie urządzenia Leap Motion do sterowania robotem przemysłowym Kawasaki za pomocą gestów (Opracował Marcin Majkowski)

4

Celem projektu było stworzenie aplikacji umożliwiającej sterowanie robotem Kawasaki za pomocą gestów. Do określania położenia i orientacji dłoni wykorzystane został wykorzystany optyczny czujnik ruchu – Leap Motion.

Zrealizowano aplikację spełniającą następujące założenia:

  • śledzenie dłoni operatora w czasie rzeczywistym
  • możliwość sterowania zarówno rzeczywistym robotem Kawasaki jak również symulowanym w K-ROSET
  • sterowanie wszystkimi 6 stopniami swobody manipulatora RS05L (położeniem oraz orientacją efektora)
  • komunikacja z komputerem PC poprzez Ethernet i protokół TCP/IP

Program korzyści

Korzyści ze współpracy z ASTOR to nie tylko zakupione produkty. U nas każdy klient wybiera, jaką wartość dodaną otrzymuje po zakupie. Pamiętaj, że Zyskujesz z ASTOR zawsze, bez odwołania.

Wybierz korzyść dla siebie

Program partnerski

Do Programu zapraszamy firmy integratorskie oraz producentów maszyn.
Współpracuj z nami regularnie i umacniaj wspólną pozycję w branżach przemysłu oraz infrastruktury.

Co zyskam zostając
certyfikowanym partnerem ASTOR?
Sprawdź korzyści »
Zostań partnerem

Kontakt

ASTOR Centrala
ul. Smoleńsk 29
31-112 Kraków

12 428 63 00
12 428 63 00
info@astor.com.pl

Język PL EN
© Copyright 2017 ASTOR. Wszystkie prawa zastrzeżone