27 lat na rynku zobowiązuje. W codziennej pracy z Klientami obiecujemy rzeczy, które jesteśmy w stanie dostarczyć, a gdy pojawiają się problemy pomagamy je rozwiązać. Zależy nam po prostu na wieloletniej i partnerskiej współpracy.

Jarosław Gracel, Prezes Zarządu ASTOR
 
 

Skorzystaj z wyszukiwarki referencji i dowiedz się, gdzie i jak działają rozwiązania i produkty od ASTOR

 

Nasze rozwiązania stosowane są w branżach

Energetyka zawodowa Energetyka cieplna Wodociągi, kanalizacje Produkcja spożywcza Edukacja
Energetyka
zawodowa
Energetyka
cieplna
Infrastruktura
komunalna
Produkcja
spożywcza
Edukacja

 

Inne branże, dla których pracujemy

  • Branża farmaceutyczna, kosmetyczna
  • Chemia gospodarcza
  • Chemia przemysłowa
  • Górnictwo
  • Hutnictwo metalu
  • Hutnictwo szkła
  • Motoryzacja, lotnictwo
  • Produkcja celulozy i papieru
  • Produkcja maszyn
  • Produkcja materiałów budowlanych
  • Produkcja mebli
  • Produkcja wyrobów z metalu
  • Przemysł drzewny
  • Przetwórstwo tworzyw sztucznych i gumy
  • Transport, infrastruktura
  • Wydobycie i przesył ropy i gazu
 

Zaufali nam:



ASTOR i wskaźnik grupy NPS

W 2007 roku firma zdecydowała, że do tematu satysfakcji klientów należy podejść bardziej metodycznie i rozpoczęła ciągłe, całoroczne badanie zadowolenia klientów. Od 2011 roku firma ASTOR przeprowadza badania satysfakcji swoich klientów metodą wskaźnika rekomendacji typu Net Promoter Score. Wskaźnik grupy NPS (Net Promoter Score) jest wykorzystywany do badania „aktywnej” rekomendacji firmy przez jej Klientów, a więc miarą lojalności klientów i jakości budowanych z nimi relacji.

Wartość wynikowa wskaźnika: od -100% do 100%. Dane z roku 2013, ARC Rynek i Opinia.

 


Kontakt

12 428 63 00
PL EN