• ID w Profesal: 24423

Wonderware Online

Wonderware Online to rozwiązanie umożliwiające niezawodne i bezpieczne przechowywanie lokalnych i rozproszonych danych w jednym miejscu oraz ich wizualizacje. Pozwala na archiwizację zmiennych bezpośrednio z urządzeń produkcyjnych na zdalnych serwerach w chmurze, bez konieczności utrzymywania lokalnych serwerów w firmie. System ten powstał w celu umożliwienia widoku pełnej perspektywy procesów zachodzących w przedsiębiorstwie, precyzyjnej analizy oraz podejmowania trafnych decyzji biznesowych.

 

  • System oparty na chmurze pozwala zbierać i archiwizować dane z wielu rozproszonych źródeł,
  • Zapewnia stały dostęp do danych z dowolnego miejsca z poziomu smartfona, tableta lub laptopa, dzięki narzędziom analizy i raportowania,
  • Odciąża dział IT, poprzez przechowywanie danych na zewnętrznym, bezpiecznym serwerze,
  • Umożliwia udostępnianie spersonalizowanych raportów i wykresów dla podejmowania trafniejszych decyzji biznesowych.

Zasada działania


Wonderware Online to zdalny Historian Server, wykorzystujący innowacyjną usługę - Cloud Computing, która pozwala na przechowywanie danych na zdalnym serwerze Wonderware. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnej technologii opartej na "chmurze" przechowywanie informacji stało się tańsze, dane bezpieczniejsze a analiza danych dostępna z dowolnej lokalizacji.

Stały dostęp do profesjonalnych narzędzi analizy danych: Historian Client Trend, Wonderware Online InSight i SmartGlance zapewnia pełne zrozumienie aktualnej sytuacji w procesach i pozwala na podejmowanie szybszych i trafniejszych decyzji biznesowych.

Wonderware Historian Client

 


Zobacz broszurę

Dowiedz się jak zwiększyć efektywność produkcji


 

Korzyści


Wonderware Information Server

Rozwiązanie dedykowane jest dla firm, które:

  • potrzebują dostępu do raportów i analiz z dowolnego miejsca na świecie,
  • chcą ograniczyć koszty początkowe inwestycji,
  • nie posiadają działu IT lub nie chcą go obciążać dodatkowymi obowiązkami,
  • dotychczas nie archiwizowały zmiennych produkcyjnych,
  • używają lub planują zakup oprogramowania wizualizacyjnego Wonderware InTouch,
  • chcą sprawdzić czy historyzacja ma sens i w razie potrzeby zrezygnować z subskrypcji.

 

 

 

Film przedstawiający funkcjonalność Wonderware Online

 

Analiza danych


Wonderware Online to usługa archiwizacji i analizy danych, która działa w środowisku Windows Azure Cloud Services. Rozwiązanie to zapewnia najwyższy stopień ochrony danych - stosowane są metody zabezpieczeń analogiczne do zastosowań w wiodących instytucjach finansowych, czyli uwierzytelnianie, autoryzacja i szyfrowanie. Przechowywanie danych na zdalnym serwerze Wonderware skutecznie zabezpiecza użytkownika przed ryzykiem ich utraty np. w momencie zmiany lokalizacji. Dostęp z dowolnego miejsca możliwy jest dzięki aplikacjom na urządzenia mobilne, dostarczanym z bazą danych - Historian Client Trend, Wonderware Online InSight oraz SmartGlance.

 


Zarządzanie serwerem


Korzystanie z usługi przechowywania i przetwarzania danych na zdalnym serwerze Wonderware wymaga jedynie uruchomienia aplikacji Historian Publisher na komputerze z zainstalowanym oprogramowaniem Wonderware. Sam proces wyboru zmiennych i ich przesyłu jest w pełni automatyczny i bezobsługowy. Usługa zwalnia użytkownika z konieczności utrzymania lokalnej infrastruktury sprzętowej oraz cyklicznych aktualizacji oprogramowania, nie pochłania zasobów działu IT, dzięki czemu początkowe koszty inwestycji zostają drastycznie ograniczone. Za utrzymanie serwerów i aktualizację oprogramowania odpowiada Wonderware, co zapewnia dostęp do zawsze sprawnej i najnowszej wersji systemu.

 

Jeśli szukasz nowoczesnego, bezpiecznego i opłacalnego sposobu gromadzenia i wizualizacji danych na bieżąco, z minimalnym obciążeniem działu IT, to właśnie go znalazłeś.

Przestań szukać dalej i bezpłatnie przetestuj Wonderware Online.

 

Zobacz pełną dokumentację

Wybrane pliki techniczne

Kontakt Przejdź do kontaktu »

Zostaw wiadomość lub zadaj pytanie – odpowiemy niezwłocznie.

Wsparcie handlowe

12 428 63 00
sprzedaz@astor.com.pl

Wsparcie techniczne

12 424 00 88
support@astor.com.pl

Formularz kontaktowy

Napisz do nas - odpowiemy w ciągu 24h

*wymagane

Imię i nazwisko:*

Adres e-mail:*

Numer telefonu:*

Kontakt z oddziałem*






Komentarz:*

Twoje dane osobowe udostępnione w formularzu będą przetwarzane przed Grupę ASTOR zgodnie z zasadami.

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Wsparcie handlowe
12 424 00 60
sprzedaz@astor.com.pl

Wsparcie techniczne

Sprawdź też

kurs SCADA HMI

Współpracujemy z:

O ASTOR

Firma ASTOR od 30 lat wspiera podnoszenie efektywności procesów w przemyśle, produkcji oraz infrastrukturze dostarczając komponenty automatyki przemysłowej, robotyki, systemy IT oraz wiedzę biznesową i techniczną. Kierunek wspierania rozwoju i transformacji naszych Klientów wyznacza Przemysł 4.0. W naszym portfolio znajdują się systemy sterowania Emerson Industrial Automation&Control (dawniej GE Intelligent Platforms, GE Fanuc), Horner APG oraz Astraada One, oprogramowanie przemysłowe AVEVA (dawniej Wonderware), roboty przemysłowe Kawasaki i Epson, produkty do bezprzewodowej transmisji danych SATEL Oy i Astraada, a także falowniki, panele HMI i urządzenia sieciowe Astraada. Oferujemy usługi doradcze w ramach ASTOR Consulting i szkolenia w ramach Akademii ASTOR.


Kontakt

12 428 63 00
PL EN