Serwis robotów
Kawasaki Robotics

dostępny nawet w ciągu 24 godzin


Przeprowadzonych
przeglądów

Doświadczonych
inżynierów serwisu,
dostępnych nawet
w ciągu 24 godzin

1 rok gwarancji
podstawowej
+ 1 rok gwarancji
rozszerzonej
(*warunek: przegląd
po 1 roku od zakupu)




Zaopiekujemy się Twoim robotem!

Zarejestruj swojego robota Kawasaki Robotics na naszej stronie, a w razie pojawienia się jakichkolwiek problemów, pomożemy Ci najszybciej, jak to tylko możliwe. Możesz liczyć na nasze wsparcie zarówno w okresie działania gwarancji, jak i już po jej zakończeniu.
W razie pytań czy wątpliwości, zawsze możesz do nas zadzwonić.

Zajmujemy się przeprowadzaniem konsultacji, wykonywaniem przeglądów i serwisowaniem robotów Kawasaki Robotics, które zostały zakupione u nas lub z innych źródeł. Kiedy już zarejestrujesz robota, nie musisz pamiętać o dacie kolejnego przeglądu.
Najpóźniej na dwa tygodnie przed upływem terminu skontaktujemy się, aby Ci o nim przypomnieć i umówić się na wizytę.

Szybki czas reakcji

Możesz liczyć na reakcję naszych inżynierów nawet w przeciągu 24 godzin od zgłoszenia.
W zależności od lokalizacji Twojego robota, nasi serwisanci dojadą z Gdańska lub Krakowa, tak aby dotrzeć na miejsce najszybciej jak to możliwe.

Pakiety serwisowe dopasowane do Twoich potrzeb

Wiemy, że każdy klient ma indywidualne potrzeby. W naszej ofercie do wyboru masz pakiet serwisowy, szkolenie lub pojedynczą konsultację. W zależności od potrzeb, możesz wybrać najkorzystniejszą dla siebie opcję. Sam decydujesz jaki zakres wsparcia jest Ci potrzebny.

Monitorujemy stan Twojego robota i informujemy o zbliżającym się serwisie

Nie musisz się obawiać, że zapomnisz o planowanej dacie serwisu. Przypomnimy Ci o nim najpóźniej na dwa tygodnie przed terminem.
Za pomocą odpowiednio dedykowanego oprogramowania możemy na bieżąco monitorować stan Twojego robota.



Dlaczego warto dbać o regularny przegląd robotów?


Sprawne działanie linii produkcyjnej, bez nieplanowanych przestojów i awarii, przekłada się na wymierne zyski dla producenta. Dlatego tak ważne są regularne przeglądy robotów. Ich brak może skutkować niepotrzebnym wstrzymaniem produkcji, wysokimi kosztami napraw, czy zmniejszeniem wydajności pracy.




Co zyskasz dzięki regularnym przeglądom?

Konsultacje ze specjalistami

Do Twojej dyspozycji pozostaje zespół specjalistów, z którymi w dowolnej chwili możesz skonsultować każdy problem z robotem lub oprogramowaniem. Stały kontakt i wsparcie zwiększają komfort Twojej pracy, a dzięki dopasowanym rozwiązaniom pozwalają też zaoszczędzić czas. Często okazuje się, że wystarczy wsparcie telefoniczne, a naprawy można dokonać zdalnie.
W każdym innym przypadku nasi serwisanci niezwłocznie przyjadą do Ciebie.

Niezawodne działanie robota

W zakres przeglądu wchodzą takie czynności jak konserwacja ramienia, wymiana smarów, baterii, sprawdzanie przewodów, hamulców, funkcjonowanie teach pendant’a, itp., czyli wszystko co jest niezbędne do bezawaryjnego działania robota. Sprawdzane są również inne istotne rzeczy jak np. stan układu awaryjnego zatrzymania. Działania te w dużej mierze wpływają na wydłużenie czasu eksploatacji robota i pozwalają na szybkie wyłapanie wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu poszczególnych podzespołów.

Eliminacja nieplanowanych przestojów

Dzięki analizie wykresów i alarmów jesteśmy w stanie wyłapać wszelkie odchylenia od linii trendu, które mogą świadczyć o nieprawidłowym działaniu lub uszkodzeniu danej części.
Dzięki temu można śledzić ruch robota i eliminować czynniki, które negatywnie wpływają na jego pracę. Przekłada się to na wyeliminowanie przestojów produkcji oraz możliwość zaplanowania serwisu odpowiednio wcześniej, w dogodnym dla klienta momencie.

Zmniejszenie ryzyka awarii

Z pomocą odpowiednio dobranego oprogramowania jesteśmy w stanie gromadzić dane o działaniu Twojego robota.
Najważniejszą korzyścią z takiego monitorowania pracy urządzenia jest określenie prognozy zużycia jego poszczególnych elementów w przyszłości oraz określenie poziomu, na podstawie którego można zakwalifikować dany zespół napędowy do wymiany. Dzięki temu mamy możliwość utrzymać prawidłowe działanie robota, a przede wszystkim zapobiegać awariom, które generują duże straty.

Monitorowanie bieżącej pracy robota

Dzięki wykorzystaniu dedykowanych aplikacji, takich jak np. Trend Manager, nasi serwisanci będą czuwać nad pracą Twojego robota. Z pomocą tego oprogramowania można z dowolnego miejsca łączyć się zdalnie z robotami pracującymi w zakładzie i bezpośrednio monitorować m.in. rzeczywisty pobór prądu przez serwomotory podczas pracy ramienia. Dodatkowo na podstawie ustalonego harmonogramu można w sposób ciągły lub okresowy gromadzić dane, które mogą być później wykorzystane do poprawy wydajności pracy.

Dowiedz się więcej o narzędziach diagnostycznych
robotów Kawasaki »







Możliwość wydłużenia gwarancji do 24 miesięcy

Chcesz więcej?

Istnieje bezpłatna możliwość wydłużenia standardowej, 12-miesięcznej gwarancji na okres 24 miesięcy. Aby było to możliwe,
musisz tylko wykonać przegląd po roku lub po 5 000 godzin użytkowania robota. Wyjątkiem są roboty serii K i MG, w przypadku których przedłużenie gwarancji po 12 miesiącach jest dodatkowo płatne.

Oferujemy kompleksową opiekę nad robotem

W ramach współpracy oferujemy:

  • wsparcie techniczne z zakresu użytkowania i konfiguracji robotów Kawasaki, zgodnie z zasadami systemu Pomocy Technicznej ASTOR,
  • akcje serwisowo-naprawcze,
  • konsultacje programistyczne,
  • szkolenia z obsługi, konfiguracji i utrzymywania robota,
  • możliwość zdalnego monitoringu,
  • regeneracje robotów/ starych jednostek w ASTOR Robotics Center,
  • kontrakty gotowości serwisowej, dopasowane do potrzeb serwisowych klientów,
  • prowadzenie systemu ewidencji wykonanych przeglądów, dzięki któremu kontaktujemy się z Tobą, gdy zbliża się termin kolejnego przeglądu.


Zarejestruj robota
Zadbaj o regularny przegląd Twojego robota

Unikaj ryzyka przestojów

Regeneracja robotów Kawasaki w ASTOR Robotics Center

W przypadku awarii lub modernizacji linii produkcyjnej możesz powierzyć nam swojego robota Kawasaki Robotics. Oprócz serwisu u klienta, w razie potrzeby oferujemy renowację sprzętu, która jest wykonywana w siedzibie ASTOR Robotics Center w Krakowie.
Po zakończeniu prac dostarczamy robota z powrotem do klienta wraz dokumentacją. Na koniec wystawiamy fakturę, na której wypunktowane są wszystkie przeprowadzone w ramach serwisu czynności.

Czym jest KGS ?

KGS, czyli Kontrakt Gotowości Serwisowej, to umowa, która zostaje zawarta na 12 miesięcy od dnia zakupu i rozliczenia w formie miesięcznych opłat. W jej ramach oferujemy współpracę, która polega na regularnych przeglądach, wsparciu technicznym i usługach serwisowych. KGS jest dostępny w 4 wariantach, zróżnicowanych pod względem ceny oraz zakresu świadczonych usług.
Można wybrać pakiet z szybkim czasem reakcji na zgłoszenie usterki (nawet w ciągu 24 godzin) oraz ze wsparciem telefonicznym pod dedykowanym numerem telefonu.

Ogólnopolski serwis robotów Kawasaki Robotics

W dwóch lokalizacjach na terenie Polski działają 4 mobilne ekipy serwisowe, złożone z najwyższej klasy specjalistów. Mają one swoje siedziby w Gdańsku i Krakowie. W zależności od podanego przez klienta adresu, nasi serwisanci dojeżdżają z najbliższej dostępnej lokalizacji, tak aby zoptymalizować czas dotarcia na miejsce i zapewnić jak najszybszą pomoc.

Samochody, którymi dojeżdżają nasi serwisanci są w pełni wyposażone w niezbędny, specjalistyczny sprzęt. Dzięki temu możemy przeprowadzać okresowe przeglądy oraz wykonywać konieczne naprawy, nawet te zaawansowane, na miejscu.
Dla naszych klientów to komfortowe rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić czas.

W Krakowie znajduje się rozbudowany magazyn części zamiennych do robotów Kawasaki Robotics. Drugi najbliższy, zlokalizowany jest na terenie Niemiec, skąd w razie potrzeby możemy ściągnąć niezbędne części dla naszych klientów. Relatywnie nieduża odległość sprawia, że nawet nietypowe elementy mogą stać się w szybkim czasie dostępne dla użytkowników.



Jak często wykonywać przeglądy?

Zalecamy wykonywanie przeglądów raz na rok lub po upływie 5 000 godzin pracy robota. Rekomendujemy stosowanie naprzemiennie małych i dużych przeglądów. Różnią się one częstotliwością oraz zakresem prac. Mały przegląd przypada co 5 000 przepracowanych godzin, z kolei duży co 10 000 całkowitego czasu pracy robota.

Nasz zespół ds. serwisu
robotów przemysłowych

"Jesteśmy doświadczonym zespołem
ekspertów i pasjonatów z dziedziny
robotyki przemysłowej.
Naszym celem jest zapewnienie
ciągłej i efektywnej produkcji
w całym okresie eksploatacji
stanowisk zrobotyzowanych,
oraz satysfakcja naszych klientów."

- Marcin Tłustowski,
ekspert techniczny ds. serwisu
robotów Kawasaki, ASTOR

Co mówią o nas klienci?


„Serwis robotowy ASTOR” to dobra współpraca i szybka reakcja w przypadku awarii i przeglądów.
Fachowa pomoc techniczna również w przypadku obsługi i modernizacji istniejących stanowisk zrobotyzowanych. Zapewniają terminowe wykonanie oraz potrzebne materiały. Dzięki takiej współpracy minimalizowane są przestoje i awarie robotów na liniach produkcyjnych.


- Jacek Kopeć, Kierownik ds. Automatyki,
Autopart S.A.

Firma ASTOR to solidny partner, na którego można liczyć w każdej sytuacji. Zaangażowanie, profesjonalizm, dostępność oraz gotowość do wsparcia, która jest kluczowa dla branży produkcyjnej – zawsze na najwyższym poziomie.


- Marcin Lubecki, Maintenance Supervisor, BorgWargner Poland Sp. z o.o.

Serwis robotowy ASTOR to kompleksowa oferta profesjonalnych usług obejmująca zarówno cykliczne przeglądy robotów Kawasaki, zalecenia dotyczące eksploatacji jak i błyskawiczną obsługę nieprzewidzianych usterek. Dzięki naszej współpracy z serwisem firmy ASTOR minimalizujemy ryzyko nieplanowanych przestojów produkcji.


- Jacek Langer, Prezes Zarządu, Huta Szkła Jasło.

Solidne wsparcie techniczne ASTOR pozwala na duży komfort pracy, każdorazowo z gwarantem szybkiej pomocy. Cenię dużą dostępność, wysokie kompetencje, elastyczne podejście do zadań i świetny kontakt z inżynierami ASTOR.


- Piotr Drożdż, Dyrektor Techniczny, Właściciel,
Sure Solutions.

Dowiedz się więcej z naszych poradników

Wszystkie artykuły znajdziesz w Poradniku Automatyka

Zobacz nasze webinary i filmy

Webinar 23 - Kawasaki Robotics - linijka laserowa, test, kalibracja w zastosowaniach robotowych

Webinar 19: Robotyzacja - Wsparcie i zgłoszenia serwisowe w robotyce

Webinar 18: Robotyzacja - Wartość dodana ASTOR w systemach zrobotyzowanych (część 1)




Skontaktuj się z nami. Wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.


Marcin Tłustowski

Zastępca kierownika ds. serwisu robotów przemysłowych

tel. 12 424 00 97
Skype/e-mail: marcin.tlustowski@astor.com.pl

Zarejestruj swojego robota



Odwiedź nas i zobacz showroom w
ASTOR Robotics Center:

ul. Wrobela 3
30-798 Kraków



Zobacz relację z Nocy Robotyzacji w ASTOR Robotics Center »


Kontakt

12 428 63 00
PL EN