JavaScript is currently disabled.Please enable it for a better experience of Jumi.

Oprogramowanie przemysłowe « Wróć do listy produktów

Wonderware Enterprise Integrator
/ Integracja z ERP i innymi systemami biznesowymi

umożliwia klientom integrację produkcyjnych łańcuchów dostaw i osiąganie doskonałości operacyjnej, zapewniając biznesową i produkcyjną elastyczność, wymaganą, aby wyprzedzić konkurencję. Oprogramowanie Wonderware może być używane do zidentyfikowania, w czasie rzeczywistym, wyprodukowanych towarów, a także bieżącego zużycia i przesunięć materiałów w procesie produkcyjnym, co w wielu firmach stanowi dużą część kosztów związanych z magazynem.

  • otwarta integracja bazującą na uznanych przemysłowych standardach S95 XML
  • architektura informatyczna zapewniająca wysoki poziom dostępności
  • specjalna wspólna przestrzeń nazw dla wszystkich systemów produkcyjnych i systemów sterowania
  • swoboda wyboru architektury połączona z wbudowanym systemem bezpieczeństwa
  • dostępna z półki integracja z setkami aplikacji w obszarach automatyzacji produkcji i biznesowego zarządzania przedsiębiorstwem
  • łatwą konfigurację i utrzymanie systemu poprzez graficzne komponowanie reguł transformacji komunikatów i detekcji zdarzeń, bez konieczności pisania dedykowanego kodu programu

 


Przejrzyj broszurę

Dowiedz się jak zwiększyć efektywność produkcji


 

Korzyści wynikające z funkcjonalności systemu


Kluczowym czynnikiem uzyskania doskonałości operacyjnej jest umiejętność zintegrowania systemów produkcyjnych z biznesowymi końcówkami aplikacji do zarządzania łańcuchami dostaw takimi jak: SAP, Oracle, J.D. Edwards oraz różnymi aplikacjami do zarządzania aktywami typu Enterprise Asset Management. Rozwiązania Wonderware stanowią integralną część infrastruktury produkcyjnej i biznesowej firmy, dając możliwość kadrze kierowniczej wprowadzania i nadzorowania krytycznych procesów biznesowych związanych z produkcją. System wspomaga także precyzyjna realizację transakcji finansowych w czasie rzeczywistym.

 

Wonderware Enterprise Integrator łączy w sobie możliwości obsługi zdarzeń w czasie rzeczywistym i zarządzania produkcją, oferowane przez popularne w przemyśle oprogramowanie Wonderware, oparte na technologii ArchestrA, z serwerem Microsoft BizTalk Server zapewniającym wyjątkową funkcjonalność wymiany i zarządzania przepływem danych. Sukcesu wdrożenia aplikacji wspierany jest przez konsultacje specjalistów aplikacji z firmy Wonderware. Ta unikalna kombinacja możliwości daje klientowi rozwiązanie o niespotykanej dotychczas elastyczności i łatwości integracji.

Możliwości integracyjne


Aplikacja Wonderware Enterprise Integrator daje klientom możliwość łatwego projektowania, budowania, instalowania i utrzymywania bezpiecznych, zestandaryzowanych aplikacji integrujących operacje produkcyjne i aplikacjami biznesowymi przedsiębiorstwa.

  • Niezawodna koordynacja przepływu i transformacji komunikatów pomiędzy wieloma aplikacjami.
  • Skalowalność począwszy od małej startowej aplikacji skończywszy na globalnych rozproszonych i wielozakładowych aplikacjach.
  • Możliwości łatwego, graficznego konfigurowania przepływów bez konieczności programowania.
  • Bezpieczne funkcjonowanie także w środowiskach informatycznych bez uwierzytelnienia.
  • Gwarantowane dostarczanie komunikatów poprzez opcje dla architektury systemów wysokiej dostępności.
  • Możliwości budowania standardów, powtarzalnych reguł, transformacji komunikatów oraz przepływów, które mogą zostać wykorzystane w wielu innych fabrykach klienta.
  • Jednolitą integrację z produktami firmy Wonderware i komponentami technologii ArchestrA, jak również integrację baz danych z pakietami przemysłowymi pochodzącymi od wielu innych producentów.
  • Wsparcie dla standardów integracyjnych takich jak: SQL, ODBC, XML i OLE.

Systemy, które może integrować Wonderware Enterprise Integrator


 

Wsparcie dla standardów przemysłowych:
  • ISA S95
  • B2MML
  • Architektury ArchestrA
  • Microsoft BizTalk Server
  • Standardu OPC dla łączności w czasie rzeczywistym z urządzeniami na produkcji
  • Wsparcie SQL/OLE DB dla integracji z innymi źródłami danych
  • Biblioteki dla szablonów do integracji
  • Pobieranie harmonogramu produkcji z systemu ERP, automatyczne tworzenie szarż i partii produkcyjnych
  • Wysyłanie informacji dotyczących realizacji produkcji do systemu ERP
  • Łączenie i śledzenie materiałów i procesów pomiędzy różnymi fabrykami
  • Monitoring zdarzeń i stanu maszyn umożliwiający integrację z systemami do zarządzania zasobami i zarządzania utrzymaniem ruchu 

Możliwości Wonderware Enterprise Integrator


Integracja pomiędzy systemami produkcyjnymi i biznesowymi

Wonderware Enterprise Integrator umożliwia integrację, pochodzących z produkcji, bieżących danych z aplikacjami biznesowymi takimi jak SAP, Oracle s czy J.D Edwards oraz z aplikacjami poziomu zarządzania łańcuchem dostaw takimi jak aplikacje Enterprise Asset Management.

Integracja wielu zakładów

Wonderware Enterprise Integrator umożliwia koordynację oraz integrację pomiędzy różnymi systemami produkcyjnymi w wielu fabrykach. Różnorodne aplikacje przemysłowe oparte na oprogramowaniu Wonderware lub od innych producentów, działające w różnych lokalizacjach mogą zostać połączone w jeden kompletny produkcyjny łańcuch dostaw. Na przykład może zaistnieć konieczność wykorzystania produktów wykonanych w jednej lokalizacji w innej jako półproduktu dla kolejnych operacji produkcyjnych.

Integracja transakcji pomiędzy produkcją a innymi systemami łańcucha dostaw

Wonderware Enterprise Integrator umożliwia koordynację oraz integrację pomiędzy różnymi aplikacjami produkcyjnymi i biznesowymi w zakresie od planowania i raportowania produkcji, poprzez systemy zarządzania magazynem aż po pakiety do analiz finansowych. Ta unikalna aplikacja koordynuje wymianę komunikatów i ujednolica nazewnictwo dla wszystkich istniejących systemów produkcyjnych. Pozwala to klientom na standaryzację stosowanych rozwiązań we wszystkich obszarach produkcyjnych przez normalizację danych, komunikatów, kalkulacji oraz innych funkcji. Dzięki uniezależnieniu warstwy aplikacyjnej od różnorodności stosowanych metod produkcyjnych i istniejących systemów sterowania, Wonderware Enterprise Integrator bardzo upraszcza integrację między warstwą produkcyjną a biznesową i znacznie redukuje bieżące koszty jego utrzymania.

Integracja z istniejącymi systemami wymiany komunikatów i rozwiązaniami Middleware

Wonderware Enterprise Integrator może wykorzystać obecną architekturę oraz systemy middleware i wymiany komunikatów takie jak Websphere, Tibco, BizTalk oraz MQSeries umożliwiając prostą integrację aplikacji opartych na oprogramowaniu Wonderware z obecną infrastrukturą informatyczną w firmie. Aplikacja firmy Wonderware do integracji systemów w przedsiębiorstwie może pracować automatycznie, transparentnie wysyłając i odbierając komunikaty oraz przekazując i transformując ich zawartość, jednocześnie kontrolując sekwencje operacji wymaganych dla zapewnienia spójności aplikacji oraz aktualizację danych w czasie rzeczywistym.

Przetestuj bezpłatną wersję oprogramowania!

Wypełnij formularz aplikacyjny i przetestuj bezpłatną wersję demonstracyjną oprogramowania InTouch.

Imię i nazwisko:

Firma:

Adres e-mail:

Kontakt z Oddziałem ASTOR:







Jestem zainteresowany DEMO:


Wiadomość:

 

Pełna dokumentacja techniczna

Wybrane pliki techniczne

Kontakt Przejdź do kontaktu »

Zostaw wiadomość lub zadaj pytanie – odpowiemy niezwłocznie.

Wsparcie handlowe

12 424 00 60
sprzedaz@astor.com.pl

Wsparcie techniczne

12 424 00 88
support@astor.com.pl

Formularz kontaktowy

Pozostaw nam kontakt - skontaktujemy się z Tobą.

*wymagane

Imię i nazwisko:*

Adres e-mail:*

Numer telefonu:*

Komentarz:*

Polecamy

Astraada HMI

Kontakt

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Wsparcie handlowe
12 424 00 60
sprzedaz@astor.com.pl

Wsparcie techniczne
12 424 00 88
support@astor.com.pl


Case studies

Pierwsze w Polsce nowoczesne laboratorium sterowania i automatyki Astraada One na AGH w Krakowie

Nowoczesna produkcja wsadowa w zakładach chemicznych Stepan

Siniat w Koninie - zrobotyzowana paletyzacja materiałów budowlanych


Zobacz wszystkie case studies »

O ASTOR

Firma ASTOR od 30 lat wspiera podnoszenie efektywności procesów w przemyśle, produkcji oraz infrastrukturze dostarczając komponenty automatyki przemysłowej, robotyki, systemy IT oraz wiedzę biznesową i techniczną. Kierunek wspierania rozwoju i transformacji naszych Klientów wyznacza Przemysł 4.0. W naszym portfolio znajdują się systemy sterowania GE Automation & Controls, Horner APG oraz Astraada One, oprogramowanie przemysłowe Wonderware, roboty przemysłowe Kawasaki i Epson, produkty do bezprzewodowej transmisji danych SATEL Oy i Astraada, a także falowniki, panele HMI i urządzenia sieciowe Astraada. Oferujemy usługi doradcze w ramach ASTOR Consulting i szkolenia w ramach Akademii ASTOR.

Program korzyści

Korzyści ze współpracy z ASTOR to nie tylko zakupione produkty. U nas każdy klient wybiera, jaką wartość dodaną otrzymuje po zakupie. Pamiętaj, że Zyskujesz z ASTOR zawsze, bez odwołania.

Wybierz korzyść dla siebie

Program partnerski

Do Programu zapraszamy firmy integratorskie oraz producentów maszyn.
Współpracuj z nami regularnie i umacniaj wspólną pozycję w branżach przemysłu oraz infrastruktury.

Co zyskam zostając
certyfikowanym partnerem ASTOR?
Sprawdź korzyści »
Zostań partnerem

Kontakt

ASTOR Centrala
ul. Smoleńsk 29
31-112 Kraków

12 428 63 00
12 428 63 00
info@astor.com.pl

Język PL EN
© Copyright 2017 ASTOR. Wszystkie prawa zastrzeżone