1. W przypadku zauważenia wady fabrycznej można skontaktować się z Działem Gwarancji firmy ASTOR telefonicznie (12 428 63 86) lub pocztą elektroniczną (gwarancje@astor.com.pl).
2. Po złożeniu reklamacji Dział Gwarancji ASTOR potwierdza zarejestrowanie reklamacji gwarancyjnej wysyłając zwrotnie e-mail z formularzem gwarancyjnym. Formularz zawiera unikalny numer reklamacji. Klient proszony jest o wypełnienie formularza, m.in. o podanie rodzaju usterki, czy też adresu wysyłkowego dla nowego urządzenia.
3. Po otrzymaniu wypełnionego formularza, na życzenie Klienta firma ASTOR w miarę możliwości może wysłać zamienne urządzenie z wyprzedzeniem, tzn. jeszcze przed otrzymaniem od Klienta reklamowanego urządzenia.
4. Status rozpatrywania reklamacji można sprawdzać on-line przy pomocy konta Klienta.
Korzyści ze współpracy z ASTOR to nie tylko zakupione produkty. U nas każdy klient wybiera, jaką wartość dodaną otrzymuje po zakupie. Pamiętaj, że Zyskujesz z ASTOR zawsze, bez odwołania.
Wybierz korzyść dla siebieDo Programu zapraszamy firmy integratorskie oraz producentów maszyn.
Współpracuj z nami regularnie i umacniaj wspólną pozycję w branżach przemysłu oraz infrastruktury.