Procedura złożenia reklamacji


1. W przypadku zauważenia wady fabrycznej można skontaktować się z Działem Gwarancji firmy ASTOR telefonicznie (12 428 63 86) lub pocztą elektroniczną (gwarancje@astor.com.pl).

2. Po złożeniu reklamacji Dział Gwarancji ASTOR potwierdza zarejestrowanie reklamacji gwarancyjnej wysyłając zwrotnie e-mail z formularzem gwarancyjnym. Formularz zawiera unikalny numer reklamacji. Klient proszony jest o wypełnienie formularza, m.in. o podanie rodzaju usterki, czy też adresu wysyłkowego dla nowego urządzenia.

3. Po otrzymaniu wypełnionego formularza, na życzenie Klienta firma ASTOR w miarę możliwości może wysłać zamienne urządzenie z wyprzedzeniem, tzn. jeszcze przed otrzymaniem od Klienta reklamowanego urządzenia.

4. Status rozpatrywania reklamacji można sprawdzać on-line przy pomocy konta Klienta.





Program korzyści

Korzyści ze współpracy z ASTOR to nie tylko zakupione produkty. U nas każdy klient wybiera, jaką wartość dodaną otrzymuje po zakupie. Pamiętaj, że Zyskujesz z ASTOR zawsze, bez odwołania.

Wybierz korzyść dla siebie

Program partnerski

Do Programu zapraszamy firmy integratorskie oraz producentów maszyn.
Współpracuj z nami regularnie i umacniaj wspólną pozycję w branżach przemysłu oraz infrastruktury.

Co zyskam zostając
certyfikowanym partnerem ASTOR?
Sprawdź korzyści »
Zostań partnerem

Kontakt

ASTOR Centrala
ul. Smoleńsk 29
31-112 Kraków

12 428 63 00
12 428 63 00
info@astor.com.pl

Język PL EN
© Copyright 2017 ASTOR. Wszystkie prawa zastrzeżone