Aplikuj!

Kandydat na stanowisko stażysty linii wsparcia technicznego powinien być osobą, która:

  • jest na studiach zaocznych/dziennych (dostępna 4-5 dni w tygodniu) – szczegółowy plan godzin do ustalenia,
  • chce się uczyć i rozwijać technicznie w zakresie oprogramowania przemysłowego AVEVA,
  • nie chce rozwijać się tylko w obszarze kodowania (programować).

Wymagania:

  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • wytrwałość i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • samodzielność pracy, ale pod opieką doświadczonych pracowników,
  • umiejętność samodzielnego organizowania czasu pracy i priorytetyzowania zadań,
  • umiejętność definiowania założeń i celów w przeprowadzanych testach technicznych oprogramowania AVEVA,
  • znajomość języka angielskiego w zakresie czytania ze zrozumieniem dokumentacji technicznej,
  • kultura osobista i utożsamianie się z wartościami ASTOR.

Wykonywane obowiązki:

  • praca w helpdesk – rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem AVEVA,
  • opracowywanie dokumentacji technicznej (informatory, artykuły bazy wiedzy, samouczki),
  • testowanie podręczników szkoleniowych,
  • bezpośredni kontakt z klientem (zdalne połączenie, telefon, mail).

Co możemy Ci zaoferować?

  • pod okiem opiekuna praktyk zdobędziesz nowe umiejętności,
  • dostęp do nowoczesnych rozwiązań/sprzętu i szkoleń Akademii ASTOR (szkolenia z zakresu robotyki, sterowników PLC, MES),
  • pomożemy Ci w realizacji pracy inżynierskiej/magisterskiej,
  • możliwość odbycia stażu u nas w ASTOR,
  • finansowanie noclegów w czasie realizacji szkoleń.


Jeżeli zachęciliśmy Cię do wysłania CV – nie wahaj się! Aplikuj!

APLIKUJ TERAZ


Kontakt

12 428 63 00
PL EN