Kontrakt zapewnia bezpieczeństwo Twoich aplikacji


Kontrakt Pomocy Technicznej ASTOR to rozwiązanie dzięki któremu możesz korzystać ze spersonalizowanej pomocy technicznej doświadczonych, certyfikowanych inżynierów wsparcia - bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Wybierając jeden z poziomów kontraktów: STANDARDOWY, PRIORYTETOWY lub INDYWIDUALNY, podnosisz bezpieczeństwo swojej inwestycji, zwiększasz komfort użytkowania i rozwoju systemów Wonderware w Twojej firmie.

 

Wybierz bezkonkurencyjną na polskim rynku usługę, dzięki której możesz zyskać:

 

 

Chroń swoje systemy


W dobie wszechobecnego dostępu do informacji, zagadnienie zabezpieczania systemów oprogramowania przemysłowego nabiera na znaczeniu. Z biegiem czasu i za potrzebą dostępu do informacji z systemów SCADA czy Historiana, sieci zarządzające produkcją są coraz bardziej otwierane na sieć biurową oraz korporacyjną. Korzyści z tego są znaczące, ponieważ użytkownicy uzyskują bezpośredni dostęp do potrzebnych informacji w celu podejmowania świadomych decyzji, jednak zwiększa to także ilość potencjalnych zagrożeń. Aby zainfekowany komputer nie stał się zagrożeniem, zarówno systemy przemysłowe, jak i systemy operacyjne, na których działa oprogramowanie przemysłowe, muszą być zabezpieczone.

 

Najlepszym rozwiązaniem tego problemu jest Kontrakt Pomocy Technicznej. Priorytetowe oraz indywidualne wsparcie zapewnia aktualne wersje oprogramowania, dzięki czemu korzystamy z aktualnej ochrony całej organizacji. Dodatkowo, kontraty te gwarantują dostęp do indywidualnych poprawek - hotfix'ów, pełny dostęp do zasobów Dokumentacji Technicznej ASTOR oraz wsparcia specjalistów firmy ASTOR i AVEVA (dawniej Wonderware). Wszystkie te możliwości pozwalają nadążyć za zmianami w systemach operacyjnych, a także zapewniają wzrost bezpieczeństwa danych i systemów oprogramowania przemysłowego.

 


Skontaktuj się z naszym ekspertem

Uzyskaj wsparcie w ramach Kontraktu Pomocy Technicznej ASTOR


 

Zdecyduj czego potrzebujesz


Spersonalizowane wsparcie techniczne jest bezpłatne dla wszystkich posiadaczy aktualnego Kontraktu Pomocy Technicznej. Oferujemy trzy poziomy wsparcia – STANDARDOWY, PRIORYTETOWY oraz INDYWIDUALNY na trzy okresy współpracy – ROK, DWA lub TRZY LATA. Otwarcie podchodzimy do potrzeb każdego klienta, dlatego zakres oraz warunki Kontraktu Pomocy Technicznej ASTOR można także ustalić indywidualnie.

 

Standardowy
Priorytetowy
Indywidualny

Obsługa zgłoszeń serwisowych
za 0 Jednostek Pomocy technicznej

20% rabatu za czynności serwisowe
i szkolenia Akademii ASTOR

*

Bezpłatne konsultacje techniczne u klienta
(kontrakty >25 000 PLN)

1 dzień

2 dni*

Dostęp do najnowszych wersji oprogramowania

*

Priorytetowa pomoc techniczna

*

Pomoc techniczna producenta 24h/dobę

*

Indywidualne dopasowanie do potrzeb klienta

Możliwość określenia integratora uprawnionego
do nielimitowanej pomocy w danym projekcie

* według indywidualnych ustaleń

 

Opinie klientów


System monitoringu mediów w firmie Lisner podjęliśmy się zaprojektować i zrealizować we własnym zakresie. Wybraliśmy rozwiązanie oferujące w dłuższej perspektywie czasu także sterowanie procesami - Platformę Systemową Wonderware i Historian. Aby zapewnić stałe wsparcie techniczne w zakresie projektu, zdecydowaliśmy się na Priorytetowy Kontrakt Pomocy Technicznej ASTOR.

W trakcie trwania Kontraktu wszystkie aktualizacje Wonderware otrzymujemy bezpłatnie, mamy w pakiecie wsparcie telefoniczne i wizyty na obiekcie w razie awarii i dzięki temu zapewniamy stabilność działania naszego systemu. Te korzyści powodują, że wkrótce kontrakt przedłużymy o kolejny rok.

 

Tomasz Grządzielski, Główny Elektryk, Lisner Sp. z o. o.

Kontakt Przejdź do kontaktu »

Zostaw wiadomość lub zadaj pytanie – odpowiemy niezwłocznie.

Wsparcie handlowe

12 428 63 00
sprzedaz@astor.com.pl

Wsparcie techniczne

12 424 00 88
support@astor.com.pl

Formularz kontaktowy

Napisz do nas - odpowiemy w ciągu 24h

*wymagane

Imię i nazwisko:*

Adres e-mail:*

Numer telefonu:*

Wiadomość:*

Twoje dane osobowe udostępnione w formularzu będą przetwarzane przed Grupę ASTOR zgodnie z zasadami.

Kontakt

12 428 63 00
PL EN