Szewc (automatycznie) bez butów chodzi

Co łączy marketing i automatykę? Jeśli pierwszym skojarzeniem było założenie, że rozwiązania z zakresu automatyki potrzebują marketingu, żeby ‘się sprzedać’- macie rację! Jednak, jak głosi tytuł książki Paula Ardena. „cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”! Odpowiedzią lepszą od tej pierwszej jest: to marketing potrzebuje automatyki, by wyróżnić się na rynku! Najlepszym tego przykładem jest ostatnia kampania marki […]

Co łączy marketing i automatykę? Jeśli pierwszym skojarzeniem było założenie, że rozwiązania z zakresu automatyki potrzebują marketingu, żeby ‘się sprzedać’- macie rację! Jednak, jak głosi tytuł książki Paula Ardena. „cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”!

Odpowiedzią lepszą od tej pierwszej jest: to marketing potrzebuje automatyki, by wyróżnić się na rynku! Najlepszym tego przykładem jest ostatnia kampania marki Converse, tzw.Canvas Experiment. Streszczając zamysł twórców koncepcji, chodzi o przyciągnięcie jak największej liczby klientów poprzez stworzenie na wystawach sklepów sprzedających trampki z gwiazdką, ruchomych instalacji z użyciem rzeczonego obuwia. Projekt, montaż konstrukcji, a wreszcie –jej niuanse techniczne – wszystko to pokazuje film promocyjny!

ZOBACZ Converse – Canvas Experiment

Wideo zyskało już spory rozgłos: efekt końcowy jest rewelacyjny, ale przede wszystkim pozwala widzowi zobaczyć automatyki w wersji ‘light’! I dobrze, bo tego typu akcje mogą przekonać przyszłych studentów obawiających się ciężkostrawnych studiów inżynierskich, że w tej branży ‘bycie na diecie’ tez jest możliwe!

 

<p>Udostępnij</p>Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin

One thought on “Szewc (automatycznie) bez butów chodzi”

Opublikuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *