Szewc (automatycznie) bez butów chodzi

Co łączy marketing i automatykę? Jeśli pierwszym skojarzeniem było założenie, że rozwiązania z zakresu automatyki potrzebują marketingu, żeby ‘się sprzedać’- macie rację! Jednak, jak głosi tytuł książki Paula Ardena. „cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”! Odpowiedzią lepszą od tej pierwszej jest: to marketing potrzebuje automatyki, by wyróżnić się na rynku! Najlepszym tego przykładem jest ostatnia kampania marki […]

Co łączy marketing i automatykę? Jeśli pierwszym skojarzeniem było założenie, że rozwiązania z zakresu automatyki potrzebują marketingu, żeby ‘się sprzedać’- macie rację! Jednak, jak głosi tytuł książki Paula Ardena. „cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”!

Odpowiedzią lepszą od tej pierwszej jest: to marketing potrzebuje automatyki, by wyróżnić się na rynku! Najlepszym tego przykładem jest ostatnia kampania marki Converse, tzw.Canvas Experiment. Streszczając zamysł twórców koncepcji, chodzi o przyciągnięcie jak największej liczby klientów poprzez stworzenie na wystawach sklepów sprzedających trampki z gwiazdką, ruchomych instalacji z użyciem rzeczonego obuwia. Projekt, montaż konstrukcji, a wreszcie –jej niuanse techniczne – wszystko to pokazuje film promocyjny!

ZOBACZ Converse – Canvas Experiment

Wideo zyskało już spory rozgłos: efekt końcowy jest rewelacyjny, ale przede wszystkim pozwala widzowi zobaczyć automatyki w wersji ‘light’! I dobrze, bo tego typu akcje mogą przekonać przyszłych studentów obawiających się ciężkostrawnych studiów inżynierskich, że w tej branży ‘bycie na diecie’ tez jest możliwe!

 

<p>Udostępnij</p>Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin

One thought on “Szewc (automatycznie) bez butów chodzi”

Opublikuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Czytaj więcej