Szewc (automatycznie) bez butów chodzi

Co łączy marketing i automatykę? Jeśli pierwszym skojarzeniem było założenie, że rozwiązania z zakresu automatyki potrzebują marketingu, żeby ‘się sprzedać’- macie rację! Jednak, jak głosi tytuł książki Paula Ardena. „cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”! Odpowiedzią lepszą od tej pierwszej jest: to marketing potrzebuje automatyki, by wyróżnić się na rynku! Najlepszym tego przykładem jest ostatnia kampania marki […]

Czytaj dalej

Kultura (z) wysoka

Zazwyczaj krajobraz widziany przeze mnie w drodze do pracy jest podobny. Może to kwestia braku porannej kawy, może mijany prawie codziennie widok przestaje dziwić. Pewnego dnia jednak coś się zmieniło. Nie, znienacka nie powstało przy trasie nowe centrum handlowe, niczego też nie wyburzono, ani nagle nie rozpoczęto budowy. Po prostu: pojawił się billboard. I nic […]

Czytaj dalej

Pojedynek Gutenberg vs Baird. Do przerwy 0:1

Przeglądając gazetę, mój wzrok przyciągnął (przewrotny, jak mi się wydawało) tytuł „Jestem Polakiem, więc nie czytam”. Mimo, że jestem Polką, artykuł przeczytałam. Na początku przeraziły mnie statystyki, z których wynika, że ponad połowa z blisko 38 milionowego narodu w zeszłym roku nie przeczytała ani jednej książki. Robi wrażenie, prawda? Idąc dalej tym tropem zaczęłam się […]

Czytaj dalej