Rewolucja ONLINE. Teraz w ASTOR.


Automatyk nie ma za wiele czasu. Ciągle nowe zadania, nieprzewidziane awarie, zarwane noce. Kiedy potrzebuje kupić sterownik czy skorzystać z pomocy technicznej, liczy przede wszystkim na to, że nawet na nocnej zmianie szybko uzyska rzetelne informacje. Jak obsługa online może wesprzeć te potrzeby?

Pierwsza strona internetowa firmy ASTOR powstała prawie 20 lat temu. W tym czasie przechodziła wiele aktualizacji, powstawały również nowe serwisy, takie jak platforma wsparcia technicznego czy sklep internetowy. Z początkiem listopada 2016 roku uruchomiona została nowa, spójna wersja serwisów, zawierająca szereg usprawnień i innowacyjnych funkcji, bardziej przyjazną nawigację oraz czytelniejszą szatę graficzną.


ASTOR - nowy serwis WWW


Dlaczego warto?



1. Wsparcie techniczne dla Ciebie, tu i teraz:

•    Dokumentacja techniczna – teraz dostępna bezpośrednio na stronach produktowych; ponadto została wydzielona nowa część serwisu –> WSPARCIE, zawierająca ponad 1 300 plików i ponad 10 000 artykułów technicznych.

•    Zgłoszenia serwisowe – możliwość przesłania zagadnienia technicznego bezpośrednio do specjalisty z danego zakresu oferty, to funkcjonalność która dostępna była do tej pory z poziomu Platformy Internetowej ASTOR, teraz z poprawionym interfejsem i wieloma usprawnieniami jest dostępna z poziomu strony głównej po zalogowaniu.

•    Kontrakty i licencje – jeśli potrzebne jest priorytetowe wsparcie techniczne 24h, można skorzystać z Kontraktu Pomocy Technicznej ASTOR. Ważność i zakres kontraktów można prześledzić po zalogowaniu.



2. Wymierne oszczędności i komfort współpracy handlowej:

•    Zamówienia online – możliwość składania zamówień 24/7/365. Specjalne warunki handlowe (rabaty od -5 do -25%), ponad 500 produktów, zestawy promocyjne i startowe.

•    Historia zakupów i bony – szybki dostęp do podsumowania współpracy handlowej z firmą ASTOR: wszystkie transakcje w jednym miejscu, statusy zamówień, terminy płatności.

•    Historia wypożyczeń – każdy Klient może wypożyczyć bezpłatnie oprogramowanie i sprzęt do testów. Za pomocą nowej strony można w łatwy sposób uzyskać informacje o wypożyczonych produktach i terminach zwrotu.

•    Zgłoszenia gwarancyjne – szybki dostęp do informacji o statusie produktów, które zostały zgłoszone na gwarancje.



3. Ergonomia serwisu = dodatkowy czas dla Ciebie:

Intuicyjny interfejs, innowacyjny kokpit, sprytnie pogrupowane informacje. Bo ergonomia to oszczędność czasu. Sprawdź!


Zaloguj się / Zarejestruj się:  www.astor.com.pl/konto.html

Program korzyści

Korzyści ze współpracy z ASTOR to nie tylko zakupione produkty. U nas każdy klient wybiera, jaką wartość dodaną otrzymuje po zakupie. Pamiętaj, że Zyskujesz z ASTOR zawsze, bez odwołania.

Wybierz korzyść dla siebie

Program partnerski

Do Programu zapraszamy firmy integratorskie oraz producentów maszyn.
Współpracuj z nami regularnie i umacniaj wspólną pozycję w branżach przemysłu oraz infrastruktury.

Co zyskam zostając
certyfikowanym partnerem ASTOR?
Sprawdź korzyści »
Zostań partnerem

Kontakt

ASTOR Centrala
ul. Smoleńsk 29
31-112 Kraków

12 428 63 00
12 428 63 00
info@astor.com.pl

Język PL EN
© Copyright 2017 ASTOR. Wszystkie prawa zastrzeżone