9 powodów, dla których warto zdecydować się na Kontrakt Pomocy Technicznej ASTOR

W dobie szybkiego postępu technologicznego wiele przedsiębiorstw zaczęło inwestować w rozwój dzięki automatyzacji i informatyzacji produkcji. Wielkość stale rozwijanych systemów sterowania i systemów informatycznych oraz ilość analizowanych danych produkcyjnych sprawia, że oprócz rozwoju kompetencji wewnątrz firmy, przydatnym rozwiązaniem staje się korzystanie ze wsparcia technicznego producenta.

Wizualizacja i nadzór nad procesami produkcyjnymi oraz zbieranie i analizowanie danych procesowych, dzięki szerokiej ofercie produktów firmy Wonderware jest bardzo proste, jednak aby jeszcze bardziej ułatwić codzienną pracę, przygotowaliśmy zestaw pomocnych narzędzi. Możesz zrealizować zgłoszenie serwisowe poprzez Platformę Internetową ASTOR, możesz telefonicznie skontaktować się ze specjalistami w zakresie oprogramowania przemysłowego Wonderware lub skorzystać z konsultacji serwisowych na miejscu - w Twojej firmie.

Chcesz więcej?


Proponujemy rozwiązanie, dzięki któremu możesz korzystać ze spersonalizowanej pomocy technicznej doświadczonych, certyfikowanych inżynierów wsparcia na specjalnych warunkach - Kontrakt Pomocy Technicznej ASTOR.

Spośród trzech różnych poziomów oraz trzech okresów trwania spersonalizowanego wsparcia technicznego, wybierz taki, który najlepiej spełni Twoje oczekiwania wobec naszego udziału w cyklu życia produktu.

 

Dzięki Kontraktowi Pomocy Technicznej ASTOR, możesz zyskać:

 

1. Wsparcie doświadczonych ekspertów z firmy ASTOR,
2. Wsparcie specjalistów z firmy Wonderware,
3. Pierwszeństwo obsługi zgłoszeń serwisowych,
4. Darmowe aktualizacje do najnowszej wersji oprogramowania,
5. Pełny dostęp do zasobów Platformy Internetowej ASTOR,
6. Do 100% zwrotu przy rozszerzaniu licencji oprogramowania Wonderware,
7. Jeden dzień bezpłatnych konsultacji,
8. Możliwość wskazania integratora uprawnionego do nielimitowanej Pomocy Technicznej ASTOR,
9. Do 20% zniżki na wszystkie szkolenia w Akademii ASTOR.

 

Więcej informacji na temat Kontraktów Pomocy Technicznej ASTOR znajdziesz na stronie:
Kontrakt Pomocy Technicznej ASTOR dla oprogramowania Wonderware

 

baner kontrakt finalny wonderware

Dowiedz się więcej

maja jozwik

 

Maja Jóźwik
Specjalista ds. Oprogramowania Przemysłowego

tel: 12 424 00 69
e-mail: maja.jozwik@astor.com.pl
 

 

 

Program korzyści

Korzyści ze współpracy z ASTOR to nie tylko zakupione produkty. U nas każdy klient wybiera, jaką wartość dodaną otrzymuje po zakupie. Pamiętaj, że Zyskujesz z ASTOR zawsze, bez odwołania.

Wybierz korzyść dla siebie

Program partnerski

Do Programu zapraszamy firmy integratorskie oraz producentów maszyn.
Współpracuj z nami regularnie i umacniaj wspólną pozycję w branżach przemysłu oraz infrastruktury.

Co zyskam zostając
certyfikowanym partnerem ASTOR?
Sprawdź korzyści »
Zostań partnerem

Kontakt

ASTOR Centrala
ul. Smoleńsk 29
31-112 Kraków

12 428 63 00
12 428 63 00
info@astor.com.pl

Język PL EN
© Copyright 2017 ASTOR. Wszystkie prawa zastrzeżone