Załóż zgłoszenie serwisowe przez Internet – zyskuj dodatkowe JPT

 

Problem na instalacji? Chcesz, aby twoje zagadnienie było rozwiązane szybciej, a dostęp do rozwiązania był natychmiastowy? Zamiast dzwonić lub wysyłać opis mailem, załóż zgłoszenie serwisowe przez Platformę Internetową ASTOR – oszczędzaj swój czas, śledź status zgłoszenia i zyskuj dodatkowe JPT.

Platforma Internetowa ASTOR (www.platforma.astor.com.pl) została stworzona z myślą o Klientach, którzy chcą zaoszczędzić swój czas oraz mieć szybki dostęp do narzędzi niezbędnych do sprawnego serwisu i utrzymania instalacji przemysłowych. Jednym z podstawowych mechanizmów dostępnych na platformie jest narzędzie pozwalające na łatwe zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi. System pozwala szybko zarejestrować zgłoszenia oraz udostępnić wszystkie niezbędne informacje konieczne do rozwiązania problemu. Dzięki temu zgłaszający ma pewność, że wszystkie informacje trafiają natychmiast do właściwej osoby, która może przystąpić do testów oraz rozwiązywania problemu. Jak to działa?

Zgłoszenie serwisowe przez Internet

 

1. Logujemy się na stronie Platformy Internetowej ASTOR (www.platforma.astor.com.pl) i z menu Pomoc Techniczna wybieramy zgłoszenie serwisowe - dzięki temu zgłoszenie zostanie automatycznie podwiązane do konta klienta, automatycznie rozliczone z JPT po rozwiązaniu oraz da możliwość bieżącego śledzenia statusu rozwiązania problemu.

2. Uzupełniamy podstawowe informacje o produkcie, którego dotyczy problem, opisujemy na czym polega i dołączamy do zgłoszenia niezbędne materiały, do których powinien mieć dostęp inżynier ASTOR: zrzuty z ekranów, programy sterujące, schematy połączeń. Zaznaczamy, kto ma mieć dostęp do zgłoszenia serwisowego: tylko zgłaszający, czy również inne osoby w ramach firmy zgłaszającego.

3. Tak przygotowane zgłoszenie wysyłamy do ASTOR. Inżynier wsparcia technicznego będzie miał natychmiastowy dostęp do zgłoszenia oraz niezbędnych informacji, dzięki czemu będzie mógł od razu przystąpić do rozwiązania problemu.

4. Na koncie firmowym pojawi się bonus w postaci JPT (jednostką pomocy technicznej) za wysłanie zgłoszenia z poziomu Platformy Internetowej ASTOR. Obecnie wszyscy klienci, którzy zgłoszenie założą przez PIA, są premiowani dodatkowym JPT.

Platforma Internetowa ASTOR pozwala na dostęp do zgłoszeń serwisowych oraz na śledzenie ich aktualnego statusu 24 godziny na dobę. W chwili, gdy inżynier ASTOR rozwiąże zgłoszony problem, informacja o tym oraz wszystkie elementy, jakie są niezbędne do rozwiązania problemu u klienta, stają się dla zgłaszających natychmiast widoczne na Platformie Internetowej ASTOR.

 

Zapoznaj się z filmem szkoleniowym, który pokazuje proces zakładania oraz sposób dodawania plików do zgłoszenia serwisowego:

Załóż zgłoszenie serwisowe na PIA

 

 

 

Program korzyści

Korzyści ze współpracy z ASTOR to nie tylko zakupione produkty. U nas każdy klient wybiera, jaką wartość dodaną otrzymuje po zakupie. Pamiętaj, że Zyskujesz z ASTOR zawsze, bez odwołania.

Wybierz korzyść dla siebie

Program partnerski

Do Programu zapraszamy firmy integratorskie oraz producentów maszyn.
Współpracuj z nami regularnie i umacniaj wspólną pozycję w branżach przemysłu oraz infrastruktury.

Co zyskam zostając
certyfikowanym partnerem ASTOR?
Sprawdź korzyści »
Zostań partnerem

Kontakt

ASTOR Centrala
ul. Smoleńsk 29
31-112 Kraków

12 428 63 00
12 428 63 00
info@astor.com.pl

Język PL EN
© Copyright 2017 ASTOR. Wszystkie prawa zastrzeżone