Działamy bez zmian, tak jak do tej pory. Zmieniliśmy tylko narzędzia, kanały i formy komunikacji po to, by bezpiecznie realizować zlecenia, projekty,działania.
Z każdej strony płyną, mniej lub bardziej, niepokojące informacje o pandemii.
COVID-19 spowodował, że w krótkim czasie wszyscy potrzebowaliśmy się zwinnie przestawić na inny tryb pracy.
Jako spółka dbająca o najnowocześniejsze technologie w przemyśle, nie zapomnieliśmy o rozwijaniu systemów i technologii wspierających naszą codzienną pracę w ASTOR. Zarówno w aspekcie komunikacji wewnętrznej, jak również obsługi klienta zewnętrznego. Wykonana wcześniej praca sprawiła, że szybko dostosowaliśmy się do nowej rzeczywistości.
Przede wszystkim zadbaliśmy o BEZPIECZEŃSTWO ludzi, naszych pracowników i ich bliskich. Od 16 marca znakomita większość pracuje zdalnie. Spotkania, rozmowy biznesowe, ustalenia projektowe efektywnie prowadzimy w sposób ciągły przez Skype, telekonferencje.
Do Państwa dyspozycji jest ponad stu pracowników pracujących zdalnie z domu. W kwestii wysyłek zamówionych produktów, w Dziale Realizacji Zamówień, mamy ustalone dyżury rotacyjne. Zadbaliśmy wcześniej o stany magazynowe oferowanych produktów i części. Magazyn produktów w ASTOR Technology Park oraz robotów i części zamiennych w ASTOR Robotics Center zapewnia ciągłość realizacji projektów i dostaw. Jesteśmy także w bieżącym kontakcie z naszymi dostawcami oraz z Państwem w kwestiach dostaw. Cyklicznie monitorujemy stan magazynów i możliwości realizacji kolejnych dostaw produktów.
Wsparcie i pomoc techniczna to od zawsze jest nasz wyróżnik. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie projekty i procesy serwisowe toczyły się w zaplanowanych harmonogramach. Obecnie dzięki wprowadzeniu przez nas szeregu dodatkowych procedur ostrożności, posiadamy zdolność operacyjną i na bieżąco wykonujemy zlecenia przeglądów i serwisów u Państwa. Zasady co do higieny pracy na obiektach oraz dojazdów i noclegów zostały wypracowane na podstawie zaleceń Zarządu Operacyjnego ASTOR. Dział Pomocy Technicznej, jak dotychczas, sprawnie działa również zdalnie.
Kontakty do oddziałów handlowych: www.astor.com.pl/kontakt/kontakt-oddzialy
Ogólnopolska Pomoc Techniczna: + 48 12 424 00 88 support@astor.com.pl
Platforma Wsparcia Technicznego: https://www.astor.com.pl/wsparcie.html
Sklep internetowy ASTOR: www.astor.com.pl/sklep
Pozdrawiamy serdecznie i życzymy siły na ten wymagający czas.
Dbajmy o siebie nawzajem!
Zespół ASTOR
Korzyści ze współpracy z ASTOR to nie tylko zakupione produkty. U nas każdy klient wybiera, jaką wartość dodaną otrzymuje po zakupie. Pamiętaj, że Zyskujesz z ASTOR zawsze, bez odwołania.
Wybierz korzyść dla siebieDo Programu zapraszamy firmy integratorskie oraz producentów maszyn.
Współpracuj z nami regularnie i umacniaj wspólną pozycję w branżach przemysłu oraz infrastruktury.