Badanie satysfakcji Klientów Akademii ASTOR

Pod koniec stycznia do wszystkich osób przeszkolonych w 2013 roku została wysłana ankieta, okreslająca poziom zadowolenia ze szkoleń i oferowanych przez nas usług. Poniżej - z dumą - przedstawiamy wyniki badania dwóch najważniejszych dla nas parametrów i bardzo dziękujemy wszystkim, którzy wzięli w nim udział. Obiecujemy Państwu analizę rezultatów i przełożenie wniosków z nich płynących na konkretne działania.

Pierwszy z nich to wskaźnik NPS (Net Promoter Score), określający - w uproszczeniu - poziom lojalności klientów, który po wyliczeniu dla Akademii ASTOR wynosi 69% (W przypadku czołówki amerykańskich marek wartość NPS oscyluje na poziomie ok. 50-80. Dla przykładu NPS marki Apple to 66, Harley – Davidson 81, a Amazon.com 73)!

nps

 Drugi to ocena przekazywanej na naszych szkoleniach wiedzy pod kątem jej uzyteczności w Państwa codziennej pracy:

praktyka

Zespół Akademii ASTOR

Program korzyści

Korzyści ze współpracy z ASTOR to nie tylko zakupione produkty. U nas każdy klient wybiera, jaką wartość dodaną otrzymuje po zakupie. Pamiętaj, że Zyskujesz z ASTOR zawsze, bez odwołania.

Wybierz korzyść dla siebie

Program partnerski

Do Programu zapraszamy firmy integratorskie oraz producentów maszyn.
Współpracuj z nami regularnie i umacniaj wspólną pozycję w branżach przemysłu oraz infrastruktury.

Co zyskam zostając
certyfikowanym partnerem ASTOR?
Sprawdź korzyści »
Zostań partnerem

Kontakt

ASTOR Centrala
ul. Smoleńsk 29
31-112 Kraków

12 428 63 00
12 428 63 00
info@astor.com.pl

Język PL EN
© Copyright 2017 ASTOR. Wszystkie prawa zastrzeżone