Bahlsen Polska: Strategia cyfrowej transformacji i doskonałość operacyjna
Wyzwania
- Cyfrowa transformacja zakładu
- Stworzenie strategii – mapy drogowej
Cele
- Identyfikacja niezbędnych inicjatyw
- Odpowiednia priorytetyzacja zadań i zaplanowanie ich w czasie
- Długoterminowa wizja oraz jasno określone cele – do 2030 roku Bahlsen Polska planuje dalsze zwiększanie efektywności, jakości i bezpieczeństwa
- Implementacja pierwszych inicjatyw, m.in. pilotażowa implementacja Platformy Systemowej AVEVA
Korzyści
- Najnowocześniejsze pracownie w Polsce
- Realne doświadczenie zawodowe
- Rozwój kompetencji nauczycieli
- Wsparcie instytucjonalne
- Szanse dla regionu
Realizacja projektu
Bahlsen Polska jest firmą z długą tradycją i mocno ugruntowaną pozycją na rynku słodkich wypieków. W Polsce działa od 1993 roku. Produkuje doskonale znane wszystkim ciastka, takie jak Krakuski, HIT i Leibniz. Dla Bahlsen od samego początku było oczywiste, że fundamentem doskonałości operacyjnej będą nowoczesne technologie. A do ich wdrożenia firma podeszła strategicznie.
Przy wsparciu ImFactory firma przeprowadziła analizę dojrzałości cyfrowej według metodologii ADMA, która stała się bazą do opracowania Mapy Drogowej Cyfrowej Transformacji. Dokument wskazał kluczowe inicjatywy i nadał cyfrowej transformacji uporządkowany kierunek.
Poznaj szczegóły projektu:
Czytaj więcej na stronie ImFactory »
Partnerzy technologiczni
Dowiedz się, jak możesz usprawnić działania
Zainspiruj się historią Zespół Szkół w Dobczycach i zobacz, jak zaawansowane technologie wspierają sukces w dynamicznym świecie produkcji.
Masz pytania w sprawie referencji?
Napisz do nas. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin.