Treści
Szewc (automatycznie) bez butów chodzi
Szewc (automatycznie) bez butów chodzi
Co łączy marketing i automatykę? Jeśli pierwszym skojarzeniem było założenie, że rozwiązania z zakresu automatyki potrzebują marketingu, żeby ‘się sprzedać’- macie rację! Jednak, jak głosi tytuł książki Paula Ardena. „cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”!
Odpowiedzią lepszą od tej pierwszej jest: to marketing potrzebuje automatyki, by wyróżnić się na rynku! Najlepszym tego przykładem jest ostatnia kampania marki Converse, tzw.Canvas Experiment. Streszczając zamysł twórców koncepcji, chodzi o przyciągnięcie jak największej liczby klientów poprzez stworzenie na wystawach sklepów sprzedających trampki z gwiazdką, ruchomych instalacji z użyciem rzeczonego obuwia. Projekt, montaż konstrukcji, a wreszcie –jej niuanse techniczne – wszystko to pokazuje film promocyjny!
ZOBACZ Converse – Canvas Experiment
Wideo zyskało już spory rozgłos: efekt końcowy jest rewelacyjny, ale przede wszystkim pozwala widzowi zobaczyć automatyki w wersji ‘light’! I dobrze, bo tego typu akcje mogą przekonać przyszłych studentów obawiających się ciężkostrawnych studiów inżynierskich, że w tej branży ‘bycie na diecie’ tez jest możliwe!