Szewc (automatycznie) bez butów chodzi

Co łączy marketing i automatykę? Jeśli pierwszym skojarzeniem było założenie, że rozwiązania z zakresu automatyki potrzebują marketingu, żeby ‘się sprzedać’- macie rację! Jednak, jak głosi tytuł książki Paula Ardena. „cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”! Odpowiedzią lepszą od tej pierwszej jest: to marketing potrzebuje automatyki, by wyróżnić się na rynku! Najlepszym tego przykładem jest ostatnia kampania marki […]

Czytaj dalej

Społem – game/a over

Mieszkasz w średnim lub dużym mieście? Pracujesz umysłowo? A może jesteś osobą starszą? Jeśli na któreś z pytań Twoja odpowiedź brzmi ‘tak’, ten tekst powinien Cię zainteresować! Dlaczego? Bo według badań grupy ekspertów, taki właśnie opis cechuje przeciętnego klienta sieci sklepów Społem, o której będzie – przynajmniej pośrednio – niniejszy artykuł. Otóż, Szanowny Czytelniku, jakiś […]

Czytaj dalej

Po prostu ŁAŁ

A jednak przydrożne billboardy stanowią niewyczerpane źródło inspiracji – choćby z tego powodu cieszę się, że w Krakowie nie jeździ się metrem! Przyzwyczajeni do najróżniejszych metod jakich imają się firmy, by zwrócić naszą uwagę na swoje reklamy, przestaliśmy już chyba reagować na „krzyczące” z gazet, ulotek, czy plakatów „OKAZJE”, „PROMOCJE”, „WYPRZEDAŻE”. Minimalne wrażenie robi wciąż […]

Czytaj dalej

Kultura (z) wysoka

Zazwyczaj krajobraz widziany przeze mnie w drodze do pracy jest podobny. Może to kwestia braku porannej kawy, może mijany prawie codziennie widok przestaje dziwić. Pewnego dnia jednak coś się zmieniło. Nie, znienacka nie powstało przy trasie nowe centrum handlowe, niczego też nie wyburzono, ani nagle nie rozpoczęto budowy. Po prostu: pojawił się billboard. I nic […]

Czytaj dalej