Ludzie i procesy – to kluczowe czynniki sukcesu w budowaniu organizacji opartej na danych. Jednak zbudowanie kultury organizacyjnej, która będzie wspierać osiągnięcie tego celu, to zadanie dla długodystansowców.
Czytaj dalejTag: kultura organizacyjna
Skuteczna komunikacja z zespołem projektowym
Maile powodują nieporozumienia, a ze spotkań nic nie wynika? Tak nie powinno być. Skuteczny Kierownik Projektu wie, że odpowiednio poprowadzona komunikacja nie tylko oszczędza czas i nerwy uczestników, ale niejednokrotnie decyduje o powodzeniu projektu.
Czytaj dalejHR inspirujący – jak sprawić, by dział HR był równie ważny jak dział finansów?
Od lat słyszymy o tym, że nowoczesny HR powinien odgrywać rolę partnera wspierającego menedżerów w realizacji celów ich zespołów. Kiedy jeden z ideologów zarządzania – Jack Welch – podczas spotkań konferencyjnych zadaje HR-owcom pytanie: „Kto z was jest postrzegany przez swoją firmę jako równie ważny jak CFO?”, jedynie kilka procent obecnych nieśmiało podnosi rękę do góry. Dlaczego tak się dzieje?
Czytaj dalej