Szewc (automatycznie) bez butów chodzi

Co łączy marketing i automatykę? Jeśli pierwszym skojarzeniem było założenie, że rozwiązania z zakresu automatyki potrzebują marketingu, żeby ‘się sprzedać’- macie rację! Jednak, jak głosi tytuł książki Paula Ardena. „cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie”! Odpowiedzią lepszą od tej pierwszej jest: to marketing potrzebuje automatyki, by wyróżnić się na rynku! Najlepszym tego przykładem jest ostatnia kampania marki […]

Czytaj dalej

Palec czyni różnicę

To jest tekst gościnny, pochodzący z bloga invent.io – technika dla ludzi Dotykowość jest dziś w modzie. Dotykowe telefony, smartfony i tablety stanowią coraz większą część rynku mobilnego. Kilka lat temu tego typu urządzenia stanowiły niszę. “Normalny” telefon to był telefon z klasycznymi przyciskami. Ekrany dotykowe spotykane były w drogich asystentach cyfrowych (PDA), obsługiwało się […]

Czytaj dalej