JavaScript is currently disabled.Please enable it for a better experience of Jumi.

Platforma Systemowa Wonderware, część IV - ArchestrA Object Toolkit« wróć do oferty szkoleniowej


Wybierz lokalizację i termin szkolenia

Dostępnych miejsc:
Zarejestruj się
Kontakt z koordynatorem szkolenia
Wybierz lokalizację i termin

Zakres szkolenia

  • Omówienie pakietu ArchestrA Object Toolkit
  • Metodyka projektowania własnych obiektów aplikacyjnych
  • Zastosowanie Primitives elementów składowych obiektu aplikacyjnego
  • Sprawdzanie (walidowanie) i nadzorowanie pracy utworzonych obiektów
  • Zastosowanie wirtualnych Primitives- elementów składowych obiektu aplikacyjnego definiowanych dynamicznie
  • Stosowanie własnych Primitives- powtarzalnych elementów składowych obiektu aplikacyjnegoEdytor obiektów

 

Wymagania wobec uczestników

  • Znajomość obsługi komputera i systemu Windows
  • Znajomość podstaw programowania w Visual Studio 2008
  • Znajomość podstaw programowania w C#
  • Uczestnictwo w szkoleniu Platforma Systemowa Wonderware, część I: Tworzenie aplikacji
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego podręczniki szkoleniowe w języku angielskim

Warunki uczestnictwa

  • Formularz zgłoszenia jest prawnie wiążąca umową zawartą pomiędzy Organizatorem szkolenia a Zgłaszającym
  • Warunkiem wpisania na listę uczestników szkolenia jest przesłanie zgłoszenia wraz z kopią potwierdzenia wpłaty najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia
  • W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
  • Jeśli liczba uczestników kursu nie osiągnie wymaganego minimum, firma ASTOR zastrzega sobie możliwość przeniesienia na inny termin

Korzyści dla uczestników

Zdobyte na szkoleniu umiejętności oraz wiedza pozwolą na:

  • samodzielność w wykonywaniu pracy
  • oszczędność czasu
  • minimalizację stresu
  • korzyści finansowe
  • wysoką świadomość możliwości systemu
  • minimalizację ryzyka awarii
  • większą skuteczność działania
  • możliwość zastosowania wiedzy w codziennych działaniach
  • komfort pracy
  • pewność siebie
  • sprostanie wymogom związanym z daną pracą
  • możliwości w zakresie podejmowania trudniejszych zadań

Uczestnik szkolenia zdobędzie umiejętności oraz wiedzę na temat:

  • zastosowania Primitives elementów składowych obiektu aplikacyjnego
  • sprawdzania (walidowania) i nadzorowania pracy utworzonych obiektów
  • wykorzystania wirtualnych Primitives- elementów składowych obiektu aplikacyjnego definiowanych dynamicznie
  • pakietu ArchestrA Object Toolkit
  • metodyki projektowania własnych obiektów aplikacyjnych
  • stosowania własnych Primitives- powtarzalnych elementów składowych obiektu aplikacyjnego Edytor obiektów

Ścieżka szkoleń



Program korzyści

Korzyści ze współpracy z ASTOR to nie tylko zakupione produkty. U nas każdy klient wybiera, jaką wartość dodaną otrzymuje po zakupie. Pamiętaj, że Zyskujesz z ASTOR zawsze, bez odwołania.

Wybierz korzyść dla siebie

Program partnerski

Do Programu zapraszamy firmy integratorskie oraz producentów maszyn.
Współpracuj z nami regularnie i umacniaj wspólną pozycję w branżach przemysłu oraz infrastruktury.

Co zyskam zostając
certyfikowanym partnerem ASTOR?
Sprawdź korzyści »
Zostań partnerem

Kontakt

ASTOR Centrala
ul. Smoleńsk 29
31-112 Kraków

12 428 63 00
12 428 63 00
info@astor.com.pl

Język PL EN
© Copyright 2017 ASTOR. Wszystkie prawa zastrzeżone