Wsparcie techniczne dla Ciebie,
tu i teraz

Codzienna praca Automatyka staje się prostsza - pełna dokumentacja produktów i baza wiedzy dostępne są 24/7/365.

-5%, -15%, -25%
wymierne oszczędności

Po założeniu konta otrzymasz specjalne warunki handlowe na zakupy w naszym sklepie internetowym oraz dostęp do limitowanej oferty promocyjnej.

Komfort korzystania =
dodatkowy czas dla Ciebie

Intuicyjny interfejs, innowacyjny kokpit, sprytnie pogrupowane informacje. Bo ergonomia to już standard!

Twoja dokumentacja i pliki

Dokumentacja techniczna – w serwisie www.astor.com.pl zgromadzone są obszerne zasoby dokumentacji technicznej i plików dotyczącej wszystkich produktów z oferty ASTOR. Część z nich jest dostępna bez logowania, a część - po zalogowaniu. Korzystaj i uzupełniaj wiedzę, budując kompetencje w zakresie automatyki.

Twoje wsparcie techniczne

Zgłoszenia serwisowe online – wypełnione i wysłane zgłoszenie trafia do eksperta o największej wiedzy z danego zakresu. Zgłaszanie online pozwala na śledzenie statusu oraz na wymianę korespondencji z ekspertem (przesyłanie wiadomości i plików).

Kontrakty i licencje – jeśli standardowe wsparcie Ci nie wystarcza, skorzystaj z Kontraktu Pomocy Technicznej ASTOR, aby uzyskać priorytetowe wsparcie 24h na dobę, rabat na czynności serwisowe, dostęp do bezpłatnych konsultacji oraz możliwość przesyłania zgłoszeń serwisowych bez wykorzystywania Jednostek Pomocy Technicznej. Ważność i zakres kontraktów prześledzisz z poziomu konta.

Twoje zakupy

Zamówienia online – korzystaj z możliwości składania zamówień z poziomu sklepu internetowego w dowolnym czasie i miejscu 24/7/365. W ofercie sklepu mamy ponad 500 produktów, w tym zestawy promocyjne i startowe. Po dokonaniu zakupu będziesz mógł śledzić status zamówienia oraz drukować faktury.

Historia zakupów i bony – w jednym miejscu możesz przeglądać wszystkie transakcje, statusy zamówień, sprawdzić terminy płatności oraz prześledzić listy produktowe oraz zobaczyć bony, które dostajesz za zakupy.

Wypożyczenia – współpracując z ASTOR, możesz bezpłatnie wypożyczać produkty przed zakupem. Z poziomu konta możesz szybko sprawdzić, jaki sprzęt ostatnio wypożyczałeś i kiedy kończy się okres wypożyczenia.

Twoje narzędzia

Pulpit – jednym rzutem oka sprawdź saldo Jednostek Pomocy Technicznych (JPT) i bonów premiowych. Możesz również szybko dodać nowe zgłoszenie serwisowe oraz prześledzić ostatnio dodane zgłoszenia serwisowe i dokonane zakupy.

Szkolenia – zaplanuj swoją ścieżkę rozwoju, sprawdzaj listę odbytych szkoleń, generuj certyfikaty. Możesz także skorzystać z oferty e-szkoleń.

Zarządzanie użytkownikami – jako administrator z łatwością uzyskaj informacje o wszystkich osobach mających dostęp do konta firmy oraz ich uprawnieniach. Będziesz mógł także nadawać uprawnienia innym użytkownikom z firmy oraz dodawać i usuwać osoby, które mają dostęp do konta firmowego.

Zgłoszenia gwarancyjne – w szybki sposób uzyskaj informacje o statusie zgłoszenia gwarancyjnego oraz osobie kontaktowej, która prowadzi Twoje zgłoszenie. Możesz również przeglądać historię rozpatrzonych gwarancji.

 

Korzystaj z wybranej funkcji

Dodanie
zgłoszenia

Funkcja "dodaj zgłoszenie" pozwala na utworzenie w naszym systemie zgłoszenia serwisowego, które automatycznie zostanie przesłane do dostępnego specjalisty.

Zakup
produktów

Po utworzeniu konta będziesz mógł zamawiać produkty w naszym sklepie internetowym. W ciągu 24h od rejestracji przygotujemy dla Ciebie warunki handlowe.

Jednostki pomocy technicznej i bony

Dzięki zakupom produktów w firmie ASTOR otrzymują Państwo bezpłatne jednostki pomocy technicznej, które można przeznaczyć na nasze wsparcie lub zamienić na rabaty.

Gwarancje, wypożyczenia, kontrakty

Za pomocą narzędzi online kontroluj statusy zgłoszeń serwisowych i gwarancyjnych, aktywne wypożyczenia sprzętu, planuj szkolenia i wiele innych...

 
Aktywni użytkownicy
  6400+
Artykuły techniczne
  1300+
Baza plików
  13000+
Produkty w sklepie
  500+
 

Kontakt

12 428 63 00
PL EN